medical.cataloage.ro - sectiunea integrala a anuarului business-to-business: CATALOGUL FIRMELOR MEDICO-FARMACEUTICE

1 Leu versus 9 Lei, pentru acelasi produs

Articol publicat in 09/02/2011

Un click. Aceasta este diferenta intre doua preturi diametral opuse, pentru doua produse similare, daca nu chiar identice, dar oferite de furnizori diferiti.
Inainte de a cauta sa intelegem cum poate un click de mouse sa rezolve o astfel de diferenta de pret, este bine sa intelegem cauza, ce anume genereaza o astfel de anomalie.
Cauzele sunt multiple si nu intotdeauna apartin de firea speculativa a comerciantului:

  • La doua produse identice, in general sursa de aprovizionare si (implicit) numarul de intermediari au o contributie decisiva in multiplicarea pretului de la poarta fabricii;
  • In situatia a doi fabricanti diferiti, dar produse similare, pretul de productie va fi diferit datorita pretului de aprovizionare cu materia prima, a performantelor si consumurilor inregistrate de utilajele implicate in productie, implicit a tuturor cheltuielilor de regie pe care le inregistreaza separat cei doi. Toate cheltuielile acestea, plus adaosul comercial, se rasfrang in pretul final;
  • Totodata exista situatia in care cele doua produse sunt similare doar din punctul dumneavoastra de vedere, pentru ca le comparati strict prin prisma cerintelor minime care va intereseaza, dar cel care este mult mai scump are dotari sau poate functiona in conditii extreme (de exemplu, face fata cu brio intr-un mediu cu temperaturi extrem de ridicate, sute de grade celsius sau foarte scazute, zeci de grade sub zero). Fara sa vreti s-ar putea sa ignorati aceste aspecte, pentru ca nu va intereseaza ce mai "stie" sa faca in plus sau cat de bine functioneaza sub apa sau la Polul Nord, atat timp cat dumneavoastra il folositi in interiorul unei cladiri la temperatura ambientala normala tot timpul anului.
  • Cel mai sigur profit este cel realizat din alegerea celui mai bun pret pentru cerintele minime necesare dumneavoastra. Nu in ultimul rand, diferenta de pret la aprovizionare constituie si cel mai rapid profit, pentru ca il aveti deja incasat, il aveti in "buzunar" inainte de finalizarea tranzactiei si poate fi accesabil oricand pentru alte investitii sau chiar distractii.

    Prospectarea rapida a pietei va este rezolvata prin simpla creare a unui cont de utilizator in portalul business-to-business cataloage.ro.

    Cum rezolva un cont de utilizator aceste probleme?
    Prin serviciul INVESTIGATIO, adica Trimite cereri de oferte, selectati intr-un formular categoriile de afaceri carora va adresati cu cererea dumneavoastra si va specificati cerintele individuale, adica particularitatile cererii, intr-o fereastra text. Durata de scriere, intre 20 secunde si cateva minute, in functie de complexitatea cerintelor cererii.
    Puteti previzualiza mesajul/cererea inainte de expediere sau un simplu click si un server specializat preia mesajul, culege toate adresele firmelor ce au in oferta curenta cel putin un articol din cele solicitate si executa livrarea (in trepte). Primele firme care vor primi cerea dumneavoastra sunt firmele care si-au activat optiunea "Primul vazut - Primul servit !", iar dupa un anumit interval de timp vor fi livrate si catre celelalte firme inscrise in portal.
    Alta varianta, este sa contactati in mod direct firmele ofertante si sa va prezentati direct particularitatile cererii in discutia telefonica cu fiecare ofertant in parte. Sprijinul de nadejde in acest demers va fi serviciul DICTUM – scriere notite / adnotari, din cadrul aplicatiei SRM – Supplier Relationship Management, de gestionare a furnizorilor. Dupa selectarea catalogului potrivit, navigati prin meniul de activitati sau un "search" in fereastra de cautare, cu optiunea "Activitate clasificata" bifata, intrati in siteul firmei alese pentru discutie, mergeti in pagina de adrese si la apelarea telefonica activati cu mouse-ul meniul "Contul meu" din latura dreapta a ecranului, din care selectati DICTUM – Notita noua. In fereastra care vi se deschide, peste datele firmei, va notati rezumatul discutie pentru aducere aminte. La finalul convorbirii salvati notita (butonul de salvare) sau o transferati in organizer (butonul "Programeaza alarma de avertizare") pentru a va reaminti ce aveti de facut la o anumita data si ora. Avertizarea se va produce prin email, cu doua ore inainte. Notita si alarma programata sunt asociate firmei in cauza. Veti putea consulta toate aceste date oricand veti dori sa vedeti istoricul convorbirilor si actiunilor pe care le-ati avut cu o anumita firma, din Agenda personala / Firme favorite, iar la un simplu mouse trecut peste Detalii din dreptul firmei, vi se deschide automat o fereastra in care tot ce ati uitat va este reinprospatat instantaneu.

    Mai departe, un rol important este jucat de capacitatea dumneavoastra de negociere, de conditiile asigurative pe care reusiti sa le impuneti, simtul nativ de a "mirosi" calitatea partenerilor de afaceri si nu in ultimul rand de referintele pe care le culegeti inainte de finalizarea unei tranzactii.
    Noi va oferim "motorul" de prospectare, proiectat si accesorizat pentru a va aduce profituri semnificative si economie de timp. De retinut ca, in final, UN SINGUR CLICK poate sa faca diferenta intre doua preturi diametral opuse, asa ca daca n-ati apucat inca sa va creati contul personal (ce include si serviciul INVESTIGATIO, adica Cereri de oferte), este recomandabil sa o faceti acum cat mai este gratuit (integral). Odata activat contul, acesta va ramane gratuit pe viata (pentru toti cei ce au apucat sa se inregistreze) .

    Va invit sa folositi in continuare, in avantajul dumneavoastra, toate aplicatiile din portal prin contul pe care-l aveti sau sa va creati acum un cont, pentru a preintampina eventualele pierderi de timp si bani.

    George PRUNA

    Link-uri utile:










    Info: Denumire firma:

    Cautarea se face dupa grupul de litere scris, indiferent de locul unde acestea se regasesc in denumire.

    Exemplu:
  • in fereastra de cautare, prod
  • rezultatul poate fi,
    - ABC PRODUCTIE SRL,
    - PRODIGIOS COMPANY Ltd,
    - SUPERPRODUSE SA
  • Exemplele enumerate mai sus contin date fictive.

    Info: Cautare clasificata

    Cautarea se face in activitatile clasificate standard.
    Lista acestor activitati se regaseste in meniul culisant din stanga.

    In editia tiparita a publicatiei, acesta clasificare e facuta pe capitole si subcapitole. Practic, cautarea se face in denumirile de subcapitole

    Info: Cautare detaliata

    Fiecare firma are inclusa (in pagina proprie de prezentare a activitatilor) o detaliere a activitatilor, in termeni proprii, neclasificati.

    Motorul de cautare analizeaza fiecare grupare de litere din cuvintele scrise de reprezentantii firmelor, ca fiind definitorii pentru activitatea desfasurata.

    Info: Modalitate cautare extinsa

    Daca in fereastra de cautare se vor da doua grupuri de litere, atunci in rezultat vom avea cuvinte care contin cel putin unul dintre cele doua grupuri date.

    Exemplu:
  • in fereastra de cautare, um mob
  • rezultatul poate fi,
    - CENTRUM TRADE SRL,
    - MOBILIS DIVERSUM,
    - ARMOB IMPORT-EXPORT SA
  • Exemplele enumerate mai sus contin date fictive.

    Info: Modalitate cautare exacta

    exacta text descriptiv

    Daca in fereastra de cautare se vor da doua grupuri de litere, atunci in rezultat vom avea EXACT combinatia de litere data.

    Exemplu:
  • in fereastra de cautare, um mob
  • rezultatul poate fi,
    - CENTRUM MOBILIS TRADE SRL,
    - PERPETUUM MOBILE SA
  • Exemplele enumerate mai sus contin date fictive.